sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Tutkintapyyntö lasteni äidistä

Ennen kuin tätä kammottavaa paperia luet, on syytä minun huomauttaa, että hiukan ennen kaappausta lasteni äidin AINOA minun toimintaani koskeva TYYTYMÄTTÖMYYDENAIHE oli se, että "AINA VAADIN PALAAMISTA SOVITTUIHIN TAPAAMISAIKOIHIN". Tämän lausunnon olen äänittänyt ja sen voi siis yhä kuunnella. Ainoa tarkoitus tässä esitetyillä väitteillä on ollut minunn mustamaalaaminen viranomaisten silmissä, mikä onkin onnistunut kiitettävästi.

EI SIIS OLLUT MITÄÄN SYYTÖSTÄ MISTÄÄN TÄSSÄ ESITETYSTÄ!

Sosiaalitoimen selvityksistä käy ilmi, että lapset EIVÄT OLE KOKENEET TAI NÄHNEET MITÄÄN VÄKIVALTAAN VIITTAAVAA. Yksi poikkeus tähän on, mutta se on tullut esille vasta sosiaalitoimen todettua ettei väkivaltaa ole ollut!

Erikoisen mielenkiintoinen on tässä käsitelty lasteni äidin oma kirjoitus käräjäoikeudelle: [3] Vakka-Suomen käräjäoikeudelle 24.4.2008 annettu lausuma, KK:oma kertomus, joka on täsmällinen lyhennelmä Markku Salon kirjasta "Varo narsistia", ainoastaan lukujen otsikot puuttuvat :) Kirjaa ei tuolloin vielä ollut julkaistu, joten saatoin yhteyden todeta vasta myöhemmin hankittuani kirjan.

Salo on Turkulainen asianajaja, myös lasteni äidin asianajaja, joka kertoo kirjassaan oikussalissa kohtaamistaan narsisteista. En ihmettele, että narsisteja löytyy, kun antaa asiakkaalleen oman kirjoituksensa pohjaksi, josta muokata riipaiseva ja sääliä herättävä tarina.

Poliisi
Turku


Tutkintapyyntö

Pyydän poliisia tutkimaan onko Kk syllistynyt törkeään kunnianloukkakseen ja/tai herjaukseen seuraavassa esitetyissä väitteissään. Väitteet on esitetty viranomaisille pääosin huoltajuuskiistan aikana ja niillä on pyritty saattamaan minut huonoon valoon viranomaisten silmissä, mikä tavoite on toteutunutkin. Loukkaavien ja herjavien väitteiden seurauksena viranomaiset ovat asettuneet Kkn puolelle ja tukemaan ja auttamaan lapsikaappauksessa tai omavaltaisessa huostaanotossa. Väitteiden seurauksena en ole saanut tasapuolista kohtelua viranomaisten taholta, siten väitteet ovat olleet erittäin merkittävässä asemassa huoltoriidan kuluessa.

Väitteitä on tietoni mukaan esitetty myös yksityisille ihmisille, esim. Tikkakosken rauhanyhdistyksen jäsenille (sisarpiiri tms?), Kalannissa asuvalle kuitulan pariskunnalle ja heidän lapsilleen (M , P ), Kaarinassa asuvalle P n perheelle (A , K ), Vuokko P e, Anni P lle, Maija ja Joni Ce lle ja luultavasti monille muille.

Törkeän kunnianloukkauksen edellytyksenä olevat tiedon tai vihjauksen toimittaminen lukuisten ihmisten saataville ja erityisen suuren tai tuntuvan vahingon aiheuttamisesta ei liene edes epäilystä, esim. käräjäoikeus on jo tuominnut minut menettämään huoltajuuden. Aiheutetun vahingon ovat suurimmaksi osaksi kärsineet lapset joilta on perättömillä väitteillä riistetty isä.

Osa väitteistä voisi jossain toisessa asiayhteydesä vaikuttaa merkityksettömiltä (esim 11. KK kertoo minun antaneen hänen autonsa veljelleni (vv, tai 12. KK kertoo minun irtisanoneen asuntomme muutettuani Raumalle), kuitenkin ne on esitetty tarkoituksena kuvata minua välinpitämättömäksi vaikkapa perheeni asumisen tai silloisen vaimoni (Kkn) vanhemmiltaan saaman omaisuuden suhteen, mikä ei pidä paikkaansa.

Verrattaessa väitteitä, lähinnä väkivallasta, Kkn omiin sanomisiin tallentamissani puheluissa, tulee ristiriita totuuden kanssa esille.

Erikseen haluasin nostaa esiin Kkn väitteen no. 42, jossa Kk kertoo minun olleen “sen viikon” sairaslomalla burnoutin takia ja käyneen ennen psykiatrilla 2xviikko kroonisen masennuksen takia. Kkn ensimmäisellä käynnillään sosiaalitoimistossa esittämä väite on vaikuttanut kaikkiin myöhempiin viranomaisten toimiin, eikä tilaisuutta valheen oikaisemiseen ole missään vaiheessa ollut.

Vaadin Kklle rangaistusta ja esitän korvausvaatimuksen omasta ja lasteni puolesta myöhemmin.


Yksilöidyt loukkavat ja herjaavat väitteet

KK on K änen

[1] Jyväskylän käräjäoikeudelle 1.8.2008 annettu lausuma

1. Perusteissa Kk väittää minun kohdistaneen häneen sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa.
2. Perusteissa KK väittää minun saaneen hallitsemattomia raivokohtauksia
3. Perusteissa KK väittää myös sosiaaliviranomaisten saaneen osansa raivoamisestani.
4.perusteissa KK väittää sosiaalitoimiston käyttäneen vartijaa turvanaan kanssani järjestetyissä palavereissa.( perätön väite sos tston puhelussa Jyväskylään, Outi Rajalahti. as. kertomuksessa ei perustetta väitteelle joka esitetty vasta puhelussa)


[2] Asianajajalleni P lle 17.4.2008 lähetetty sähköposti, lähettäjänä Markku Salo

5. KK on kertonut käyttäytymiseni olleen ahdistavaa ja elämää voimakkaasti rajoittavaa.


[3] Vakka-Suomen käräjäoikeudelle 24.4.2008 annettu lausuma, KK:oma kertomus.

6. Kk kertoo minun kiroilleen, huutaneen ja heitelleen astioita, repineen lakanoita ja tönineen häntä.
7. Kk kertoo minun suuttuneen parin kuukauden ikäiselle lapsellemme (Ii ) ja heittäneen lapsen ravistellen ja karjuen sänkyyn.
8. Kk kertoo väkivallan (minun tekemänäni) muuttuneen rajummaksi, iskuista vatsaan ja potkuista.
9. KK kertoo minun ottaneen Ii n, esittää asian niin ettei minulla olisi ollut oikeutta lomailla lapseni kanssa.
10. Kk kertoo minun (Turussa) hajoittaneen puhelimen riehuttuani.
11. KK kertoo minun antaneen hänen autonsa veljelleni (vv).
12. KK kertoo minun irtisanoneen asuntomme muutettuani Raumalle.
13. KK kertoo uhkauksista lähteä, maksimisesta, mäiskimisestä ja tukistamisesta.
14. KK kertoo minun ajaneen hirvittävää vauhtia Rauman kaduilla, ja hänen olleen varma että kuolemme kaikki.
15. Kertoo minun olleen tavallista helläkätisempi, joten hän pääsi sairaalaan jo seuraavana päivänä. Syyttää siis vapauden rajoittamisesta ja pahoinpitelystä.
16. KK kertoo minun sanoneen: “Pidä kakaras”, syyttää siis etten piitannut lapsistani.
17. KK kertoo raivokohtausten alkaneen jälleen.
18. KK kertoo minun pelotelleen.
19. KK kertoo minun heittäneen kuumalla kuumailmapuhaltimella.
20. KK kertoo minun iskeneen seinään hänen päänsä yläpuolella.
21. KK kertoo minulla olleen tapana raivota vähintään kerran viikossa.
22. KK kertoo minun kiristäneen häntä sairaalassa käynnilläni hänen kuristettua minua.
23. KK kertoo minun olleen ylpeä siitä että hän kävi minuun käsiksi.
24. KK kertoo minun sanoneen että ainoa syy hänen hengissä olemiseensa on se että jäisin kuitenkin kiinni.
25. Kertoo minun sanoneen että hänet pitäisi polkea suohon.
26. KK kertoo minun valehdelleen kun paikalla oli vieraita ihmisiä.
27. KK kertoo minun sanoneen: “Siinä näät, minun sana sinun sanaa vastaan”, ja ymmärtäneensä tämän uhkaukseksi.
28. KK kertoo minun raivonneen hänelle koko syksyn (2007 ?), vaikka olimme muuttaneet erilleen.
29. KK kertoo minun tulleen hänen kotiinsa hänen tietämättään.
30. Kk kertoo minun olleen vihainen lapsenvahdille.
31. KK kertoo poikamme K n muuttuneen kun raivokohtaukseni alkoivat uudelleen K n ollessa seitsemän vanha. Syyttää siis pojan ongelmien olleen seurausta käyttäytymisestäni. Ks aiemmin kohta 17.
32. KK kertoo minun tehneen selväksi ettei hän saa muuttaa pois Ugista.
33. KK kertoo minun suuttuneen ja raivostuneen, huutaneen ja kironneen hänen pihallaan hakiessani työkalujani, niitä jotka sain. (Kavalluksesta tutkintapyyntö aiemmin)
34.KK kertoo minun tönäisseen häntä samassa tilanteessa kuin edellisessä kohdassa.


[4] Lastensuojelun tarpeen selvitys, Jkl Mlk:n sosiaalipalvelut, 6.6.2008

35. KK kertoo että henkinen väkivalta, alistaminen jatkui eropäätökseen saakka. (Eropäätös minun)
36.KK kertoo minun heittäneen ruokapöydän seinään ja lyöneen nyrkillä hänen päänsä viereen seinään.

[5] Asiakaskertomus Jkl:n Mlk:n sosiaalipalvelut, tulostettu16.6.2008

37. KK kertoo avioliitossa olleen perheväkivaltaa; sekä fyysistä että henkistä alistamista.
38. KK:n soitto sos tstoon, KK kertoo minun saattaneen ilmestyä hänen kotiinsa milloin tahansa.
39.KK kertoo avioliiton aikana olleen perheväkivaltaa, ja olleensa hyvin alistetussa asemassa.

[6] Asiakaskertomus Ii , Ugin sosiaalikeskus, tulostettu 10.6.2008

22.2.2008

40. KK kertoo että kaikki keskustelut päättyvät siihen, että huudan kiroilen ja uhkailen häntä.
41. KK kertoo miettivänsä muuttoa pois jotta pääsisi rauhaan vallankäytöltäni, syyttää siis että käytän “jotain valtaa” häneen.

22.2.2008

42. Kk kertoo minun olleen “sen viikon” sairaslomalla burnoutin takia ja käyneen ennen psykiatrilla 2xviikko kroonisen masennuksen takia.
43. KK kertoo minun käyneen hänen asunnossaan ilman lupaa kun kukaan ei ole ollut kotona.
44. KK kertoo minun soittaneen kesällä ja sanoneen etten rupea lapsista mitään maksamaan. (Sopimukset asumisesta ja tapaamisista olivat kunnossa, ei ollut velvoitetta maksaa!)
45. KK kertoo minun olleen koko ajan raivona kotona.
46. Kk kertoo minun tulevan pihalle raivoamaan.
47. KK kertoo minun sanoneen ettei ole rahaa ruokaankaan.
48. KK kertoo minun olevan tuhlaavainen rahankäytössä.
49. KK kertoo minun raivostuneen hakiessani tavaroitani.

11.4.2008

50.KK kertoo minun sanoneen monta kertaa, ettei hänen henkensä ole minkään arvoinen.

[7] Sovittelijan kertomus, Raili Front 14.11.2008

51. KK kertoo minun uhanneen hengen viemisellä, ja että läheltäpititilanteita on ollut monia.
52. KK kertoo etten jätä häntä rauhaan, vaan pyrin sotkemaan asioita, rajoittamaan elinpiiriä ja että teen jatkuvasti erilaisia ilmoituksia.
53. KK väittää ettei minulla ole ikinä ollut varattuna niin paljon aikaa perheelle kuin nyt, ja että omat tarpeeni ovat aina menneet edelle kaikkien muiden.
54. Kk väittää etten yhtään välitä lapsistani.
55. KK kertoo minun tyrkänneen hänet käytävään omasta kodistani ja heittäneen vaatteet perään.
56. Kertoo perheen sisäisistä ongelmista (perheväkivalta) siten että lukija saa käsityksen minun siihen syyllistyneen.
57. KK kertoo ettei voinut tietää mitä olin tekemässä tai ilmestyisinkö hänen kotiinsa ilmoittamatta.
58. KK kertoo asiattomana asioihin puuttumisena lastensuojeluilmoitusten tekemisen.
59. KK Kertoo ettei kiusaamiseni tule näkyviin koska sos toimi ei kirjaa kaikkea papereihinsa, syyttää siis kiusaamisesta.
60.KK kertoo minun kohtelevan lapsia eriarvoisesti.


[8] Vakka-Suomen käräjäoikeudelle osoitettu selvitys, Jyväskylän kaupungin sosiaali- ja terveyspalvelukeskus, 19.2.2009

61. Kk kertoo s.2, että Suomeen muuton jälkeen alkoi raivoaminen, pelottelu ja jatkuva uhkaaminen lasten viemisellä.
62. KK kertoo minun sanoneen lapsistani: ”Vittu perkele saatana en tule niitä katsomaan”.
63. Kk kertoo s.4 minun olleen väkivaltainen häntä kohtaan, esimerkkinä vesieristeellä telaaminen. Selvästi tämä on vain esimerkki ja on hänen mielestään muitakin tapauksia.
64. KK kertoo s.4 minun sanoneen että ainoa syy hänen hengissä olemiseensa on se että jäisin kuitenkin kiinni.
65. KK kertoo s.4 minun tukistaneen Ii tä Ruotsissa.
66. KK kertoo s.4 minun lipsuneen väkivallattomuudesta lapsia kohtaan Uudessakaupungissa, syyttää siis että aiemmin olisin väkivaltaa lapsia kohtaan käyttänyt.
67. KK kertoo minulla olleen tapaamis/asumissopimusten tekoaikaan vaatimus yksinhuoltajuudesta ja asumisesta minun luonani.
68. KK kertoo s.6 minun ja veljeni (????) uhanneen hänen KK:n tuttavia, jos nämä auttavat KK:ta.
69.KK kertoo s.6 K n unohduksista, ja että niistä seurasi kiroilua ja huutamista minun taholtani.

Uudessakaupungissa 20.12.2009 Olli änen

[1] Jyväskylän käräjäoikeudelle 1.8.2008 annettu lausuma
[2] Asianajajalleni Pä lle 17.4.2008 lähetetty sähköposti, lähettäjänä Markku Salo
[3] Vakka-Suomen käräjäoikeudelle 24.4.2008 annettu lausuma, KK:oma kertomus.
[4] Lastensuojelun tarpeen selvitys, Jkl Mlk:n sosiaalipalvelut, 6.6.2008
[5] Asiakaskertomus Jkl:n Mlk:n sosiaalipalvelut, tulostettu16.6.2008
[6] Asiakaskertomus Ii , Ugin sosiaalikeskus, tulostettu 10.6.2008
[7] Sovittelijan kertomus, Raili Front 14.11.2008
[8] Vakka-Suomen käräjäoikeudelle osoitettu selvitys, Jyväskylän kaupungin sosiaali- ja terveyspalvelukeskus, 19.2.2009

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti